بارش باران و برف در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف از عصر پنجشنبه در خراسان رضوی آغاز می‌شود و روز جمعه فراگیر شده و بر شدت آن افزوده خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارندگی همراه با افزایش ابر از نواحی غربی خراسان رضوی به صورت پراکنده و رگباری آغاز می‌شود و روز‌های جمعه و شنبه در مناطق مختلف استان به ویژه نواحی جنوبی و مرکزی با احتمال آبگرفتگی گسترش می‌یابد.

او افزود: این بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صورت برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: امروز و فردا جو پایدار همراه با پدیده مه گرفتگی و کاهش دید در این استان وجود دارد.

آهنگرزاده بیان کرد: چهارشنبه احتمال افزایش آلاینده‌های جوی در مشهد و شهر‌های بزرگ و صنعتی استان پیش‌بینی می‌شود.

او تصریح کرد: میانگین دمای هوا در استان در ۲ روز آینده یک تا سه درجه نوسان دارد و روز جمعه همراه با فراگیر شدن بارش‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد هشت درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش دارد و روز چهارشنبه ثابت باقی خواهد ماند، اما روز پنجشنبه به ۱۱ درجه خواهد رسید و از روز جمعه روند کاهشی آن آغاز شده و به پنج درجه کاهش خواهد یافت.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار