مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از جریمه یک هزار و ۱۱۳ میلیارد ریالی پرونده های اقدام شده در تعزیرات حکومتی استان همدان در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به  ورود ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده و محکومیت بیش از یک هزار میلیارد ریالی در تعزیرات حکومتی استان همدان در ۹ ماهه اخیر اظهار داشت:این پرونده‌ها درسه حوزه کالا وخدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالاو ارز هستند و بیشترین پرونده درحوزه کالا وخدمات تشکیل شده است.

او اهداف تعزیرات حکومتی استان همدان را یاری رسانی به ثبات اقتصادی وجلوگیری از سود جویی زیاده خواهان، بیان کرد و  ادامه داد:امسال تعداد ۱۲ هزار و ۶۱۷  فقره پرونده شامل ۱۰ هزار و ۵۲۴ فقره دربخش کالا و خدمات، ۷۲۴ فقره دربخش قاچاق کالا وارز، و یک هزار و ۳۶۷  فقره دربخش بهداشت، دارو ودرمان در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: بیش از ۹۹% پرونده‌های کالاوخدمات،  ۹۴% پرونده‌های قاچاق کالا وارز و ۱۰۰% از پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و متخلفان مجموعا به پرداخت مبلغ یک هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۹۰۴ ریال جریمه نقدی درحق دولت محکوم شده اند.

جودکی با بیان اینکه از این محکومیت بیش از ۲۳۳ میلیارد ریال وصول و به خزانه دولت واریز شده است افزود: میانگین زمان رسیدگی در پرونده‌های کالا وخدمات ۱۰ روز، در پرونده‌های قاچاق ۲۷ روز، ودر پرونده‌های بهداشتی ۸ روز کاری بوده است.

گفتنی است درطرح شب یلدا که با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف از ۲۲ آذر تا ۱ دی اجراشد ، تعداد ۱۷ گروه فعال ۱۲۴ واحد صنفی را بازرسی و ۳۹ فقره پرونده با موضوعات  درج  نکردن قیمت و صادر نکردن فاکتور و تشکیل و رسیدگی شد. 

او از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir اعلام نمایند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار