مدیر کل مدیریت بحران خوزستان خبر داد؛

آخرین جزئیات از آتش گرفتن کانکس معلمان در دزفول/ صاعقه‌ای در کار نبود

بن عباس گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از کانکس محل سکونت یک آموزگار، دلیل آتش سوزی برخورد صاعقه نبوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: حادثه آتش سوزی یک کانکس در دزفول بر اثر اصابت صاعقه نبوده است.

او در ادامه افزود: پس از انتشار این خبر آتش سوزی و آنچه اصابت صاعقه به کانکس محل استراحت یک آموزگار گفته شد، بررسی‌های لازم نیز در این زمینه آغاز گشت و کارشناسان هیچ شواهدی مبنی بر برخورد صاعقه با آنتن تلویزیون یا کانکس یافت نکردند.

بن عباس بیان کرد: بر اساس اظهارات کارشناسان آتش نشانی و همچنین تایید فرماندار دزفول به عنوان رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان؛ نوع انفجار و وضعیت برآمدگی‌های کانکس، از داخل به بیرون بوده است که نشان میدهد آتش از درون کانکس رخ داد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان اظهار داشت: نکته قابل توجه این است که کانکس مدرسه نبوده و تنها محل استراحت یکی از آموزگان منطقه بود و ۲ معلم دیگر نیز از سایر مناطق برای اسکان به این محل مراجعه کردند؛ ضمن آنکه روزانه ۳ وعده غذای گرم برای معلم مذکور فرستاده می‌شد و نیازی به وجود کپسول در این محل نبوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هر ۳ معلم آسیب دیده در این حادثه به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند و یکی از آموزگاران به دلیل وخامت اوضاع به بیمارسان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شد و دیگری نیز که در اهواز بستری است از ناحیه سر آسیب شدیدی دیده و دلیل آن نیز تاکنون نا مشخص عنوان شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.