ثبت نام تسهیلات ویژه کسب و کار‌های حوزه ورزش و جوانان استان قزوین آغاز شده است و تا پایان دی ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: به منظور تامین بخشی از خساراتی که به فعالیت‌ها و واحد‌های کسب و کار آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جوانان وارد شده، ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل جدیدی برای پرداخت تسهیلات به این واحد‌ها مقرر کرده است.

حبیبی افزود: این دستورالعمل به ۱۷ بانک ابلاغ شده و ویژه کسب و کار‌های آسیب دیده و فعالیت‌های غیردولتی در حوزه ورزش و جوانان است.

او اضافه کرد: واحد‌ها و فعالیت‌های آسیب دیده از کرونا در این حوزه، می‌توانند تا پایان دی ماه برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندارنرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت پرداخت اقساط هم ۲۴ ماهه است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار، زمان آغاز پرداخت اقساط این تسهیلات را از ابتدای خردادماه سال ۱۴۰۰ بیان کرد.

حبیبی گفت: مرجع رسیدگی و تایید درخواست متقاضیان تسهیلات این حوزه در هر استان، اداره کل ورزش و جوانان است که این اداره کل باید رسته‌ها و فعالیت‌های آسیب دیده از کرونا را تایید کرده و سپس متقاضی، اقدامات لازم را انجام دهد.

او افزود: میزان این تسهیلات در حوزه‌های مختلف ورزشی از حداقل ۴۸ میلیون تا ۹۶۰ میلیون تومان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اضافه کرد: کلیه رشته‌های ورزشی، استخر‌های شنا، مراکز مشاوره جوانان، مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند که در قالب یک جدول در سامانه کارا قابل مشاهده است.

حبیبی گفت: مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات متفاوت است به طور مثال برای دریافت ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومان تسهیلات، سفته و چک به تشخیص بانک به همراه یک ضامن، از ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومان سفته و چک به همراه دو ضامن نیاز است.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار، دریافت سفته به صورت الکترونیکی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار