گروه سارقان موبایل کرج با اعتراف به ده ها سرقت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در مناطق غربی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در گروه‌های ۲ نفره به وسیله یک موتورسیکلت سرقتی ابتدا طعمه‌های خود را شناسایی می کرده اند و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موبایل شهروندانی که حین حرکت در خیابان موبایل به دست دارند می کرده و بلافاصله پا به فرار می‌گذارند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در مرحله اول موفق به کنترل سرقت‌ها شدند و متعاقب آن یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را در مخفیگاهش در منطقه حصارک کرج دستگیرکردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهم یک موتورسیکلت سرقتی که به وسیله آن اقدام به سرقت می‌کرد کشف شد، افزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده چاره‌ای جز بیان حقیقت در مقابل خودش ندید و به ۶۰ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی با همدستی یکی از سارقان سابقه دار اقرار کرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.