روحانی، مربی تیم ملی کاراته درباره شرایط ملی پوشان برای اعزام به مسابقات کاراته وان مراکش توضیحاتی را مطرح کرد.

حسن روحانی، مربی تیم ملی کاراته در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اردوی اخیر تیم ملی کاراته در کیش اظهار کرد: این اردو از ۱۹ آذر ماه شروع شد و تا ۲۷ آذر ماه ادامه داشت. واقعا امکانات در این اردو در حد یک تیم المپیکی بود و بازیکنان در شرایط بسیار خوبی بودند. هدف بازیکنان بیشتر اصلاح تکنیک بود. اردوی بعدی را در تهران با همین وضعیت پیگیری می‌کنیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

روحانی درباره میزان آمادگی بازیکنان المپیکی بیان کرد: بازیکنان نسبتا در شرایط خوبی هستند و از نظر بدنی و تکنیکی روز به روز بهتر می‌شوند. از چیزی که انتظار داریم بهتر هستند. هدف ما مسابقه کاراته وان مراکش است تا ملی پوشان در بهترین وضعیت خود به روی تاتامی بروند و بعد هم در مسابقات پاریس به موفقیت برسیم.

مربی تیم ملی کاراته افزود: مسابقات مراکش اواخر فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شوند و اگر وضعیت شیوع ویروس کرونا بهتر شود، تمامی تیم‌ها با تمامی نفرات اعزام می‌شوند. اما اگر شرایط شیوع کرونا به این شکل ادامه دار باشد، تنها کسانی در این مبارزات شرکت می‌کنند که در مسیر کسب سهمیه المپیک هستند.

او درباره بازیکنان المپیکی کاراته بیان کرد: عسگری اولین سهمیه ما را در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم تصاحب کرده است. در وزن ۷۵ کیلوگرم بین پورشیب و گنج زاده یک نفر راهی المپیک می‌شود و در نهایت مهدی زاده در پاریس برای رزرو بلیت توکیو شانس خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار