سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی دلگان گفت:۵۳ واحد مرغداری جدید در راستای تحقق اهداف جهش تولید بزودی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

شهناز رفعت پور سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه صنعت پرورش مرغ گوشتی دلگان در مسیر توسعه قرار دارد اظهارداشت: در برنامه داریم تولید مرغ گوشتی و ضریب خوداتکایی در تولید گوشت مرغ شهرستان را متحول کنیم.

او ادامه داد:هم‌اینک در دلگان یک واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ٢٠ هزار قطعه در هر دوره بوده و ٢ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۴۰ هزار قطعه با اعتبار بیش‌از ٣٠ میلیارد ریال در حال ساخت است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی دلگان گفت: برای تحقق جهش تولید بدنبال احداث واحدهای جدید پرورش صنعتی مرغ گوشتی در این شهرستان هستیم به طوری که در چند ماه گذشته برای ۵٣ متقاضی راه‌اندازی واحدهای پرورش مرغ گوشتی و تخم گذار پرونده تکمیل و برای اخذ مجوز صدور پروانه بهره‌برداری به استان معرفی شده‌اند.

او  ادامه داد: هم‌اینک ١٣ پرونده با اخذ مجوز از منابع طبیعی در حال کسب سایر مجوزهاست و بقیه پرونده‌ها نیز در نوبت رسیدگی قرار دارند و سه پرونده هم در حال دریافت پروانه تاسیس است.

رفعت پور با اشاره به ظرفیت بالای توسعه صنعت مرغداری در دلگان افزود: امیدواریم بزودی با راه‌اندازی واحدهای جدید پرورش گوشتی، این شهرستان قطب تولید مرغ در سیستان وبلوچستان شود.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار