سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل درباره بازی مقابل آرمان گهر سیرجان و شرایط تیمش توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال رایکای بابل پس از تساوی ۳ بر ۳ تیمش مقابل آرمان گهر سیرجان اظهار داشت: به هواداران فوتبال سیرجان به خاطر حضور آرمان گهر و گل گهر در لیگ‌های یک و ۲ تبریک می‌گویم. آرمان گهر زمین چمن مرغوب و امکانات خوبی دارد و باید از مسئولان اداره کننده این ۲ باشگاه تقدیر کرد. 

او درباره بازی تیمش برابر آرمان گهر سیرجان گفت: بازی بسیار سنگینی بود و همه می‌دانند که کار ما با توجه به مشکلاتی که داریم، بسیار سخت است. بازیکنان مصدوم زیادی داریم و بدنسازی به هیچ وجه در تیم انجام نشده است. بدون اغراق شاید به اندازه یک تیم مصدوم داریم. به دلایل مختلف یک بازیکن محروم و بقیه مصدوم هستند. محمد شادکام، مهاجم ما تا سیرجان همراه تیم آمد، اما نتوانست به بازی برسد.

دست نشان در ادامه گفت: خیلی سخت است که با چنین شرایطی در برابر تیم‌های پر مهره و با امکانات قرار بگیریم. نکته خوشحال کننده این است که ۳ هافبک تیم ما در نیمه اول، در رده امید بودند و بازی قابل قبولی ارائه دادند. در جریان بازی توانستیم گل اول را بزنیم و نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانیم. نمی‌دانم به چه دلیل خط دفاعی ما در نیمه دوم مسئولیت خودشان را از یاد بردند و روی ۲ ارسال، دروازه ما باز شد و آرمان گهر توانست عقب ماندگی اش را جبران کرد. با این حال با تغییر تاکتیک و تعویض‌هایی که انجام دادیم، ۲ بار دیگر به گل رسیدیم و نشان دادیم که دوباره می‌توانیم فوتبال رو به جلو بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال رایکای بابل گفت: از حریف پیش افتادیم، اما به خاطر مشکلات بدنی که داشتیم، نتوانستیم برتری مان را حفظ کنیم و آرمان گهر گل مساوی را وارد دروازه ما کرد. با وجود کمبود‌هایی که داشتیم، بازیکنان ما توانستند در این دیدار یک امتیاز بگیرند. شاید به خاطر این که ۲ بار پیروزی را از دست دادیم، ناراحت باشم، اما در پُست‌های مختلف از بازیکنان رده سنی امید استفاده کردیم. با این شرایط توانستیم یک امتیاز بگیریم و به تیم حریف و قاسم شهبا هم تبریک می‌گویم.

او گفت: آنالیز خوبی از حریف داشتیم و روی گل اول، با برنامه‌هایی که داشتیم به گل رسیدیم. با تغییر تاکتیک و تعویض‌هایی که انجام دادیم، بازیکنان توانستند بازی را نگه دارند. ما می‌خواستیم از فضای پشت هافبک‌ها به خوبی استفاده کنیم، اما در ارسال‌ها با شکست مواجه شدیم.


بیشتر بخوانید:


دست نشان درباره عملکرد داوری گفت: با این که اشتباهاتی وجود داشت، از تیم داوری تشکر می‌کنم. اصلا از قضاوت‌ها در ۳ هفته ابتدایی راضی نبودم، اما از تیم داوری این بازی ممنونم و امیدوارم عدالت در همه بازی‌ها برقرار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار