یک مقام ارشد سیستم رای‌گیری دومینیون علیه تیم انتخاباتی دونالد ترامپ شکایت کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک مقام ارشد سیستم رای گیری دومینیون شکایتی را علیه کمپین انتخاباتی رئیس جمهور فعلی آمریکا تنظیم کرد.

براساس شکایت در دادگاه منطقه دنور، یک کارمند ارشد سیستم رای گیری دومینیون شکایتی را علیه کمپین انتخاباتی ترامپ، رودی جولیانی، وکیل شخصی وی، سیدنی پاول و برخی از رسانه‌های طرفدار وی تنظیم کرد. بر اساس گزارش رادیو کلرادو، اریک کومر، مدیر استراتژی و امنیت این شرکت پیشتر از سوی تیم ترامپ به سوء استفاده از موقعیت خود در زمان شمارش آرا متهم شده بود.

تیم حقوقی ترامپ به محض پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ از سوی رسانه‌های آمریکا شکایت گسترده‌ای را در تمامی ایالت‌ها آغاز کردند.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از یک ماه می‌گذرد، اما چیزی که تغییر نکرده ترامپ و ادعاهایش در خصوص تقلب و دستکاری نتیجه انتخابات سوم نوامبر است. در حالیکه روز شمار حضور ترامپ در کاخ سفید به شماره افتاده است، او کماکان معتقد است تقلب او را از دور دوم ریاست جمهوری محروم کرده است.

برغم تائید پیروزی بایدن از سوی مجمع برگزینندگان آمریکا، ترامپ کماکان بر ساز رنگ باخته تقلب در انتخابات میدمد، آنهم در شرایطی که قریب به ۶۰ دعوی حقوقی بی سند و مدرک او بدون هیچ عایده‌ای از سوی ایالت‌های مختلف رد شده است. حال قرار است پس از شکست پروژه تقلب انتخاباتی ترامپ، بار دیگر دعوی حقوقی او در دیوان عالی مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار