به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا ناظری مدیرکل پست لرستان گفت: این ادارهکل در ارزیابی ارائه خدمات کمی و کیفی از اردیبهشت امسال تا کنون با ۱۰ رتبه ارتقا به جایگاه چهارم استانهای کشور رسیده است.
او برقراری تعادل بین درآمد و هزینه در ۲ بخش خصوصی و دولتی را از شاخصهای کمی این ارزیابی عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین رضایتمندی مشتریان، سرعت ارائه خدمات پستی و در دسترس بودن این خدمات از مولفههای کیفی این ارزیابی بوده است.
مدیرکل پست لرستان با اشاره به شیوع کرونا در کشور ادامه داد: باوجود تعطیلی و نیمه کار بودن برخی دستگاههای اجرایی در این مدت، اما خدمت در این اداره کل افزایش یافت و کارکنان بخشهای مختلف آن برای جلب رضایتمندی مشتریان در این مدت با کشیکهای کاری اضافه فعال بوده اند.
ناظریان تصریح کرد: سفارشهای مردم در حوزه امانات و پستی بیش از ۹۵ درصد افزایش یافته است که به دلیل شیوع کرونا و رونق خریدهای اینترنتی، بسیاری از مرسولهها حجیم هستند که این امر به تعداد نیرو، امکانات خودرویی و فضای فیزیکی بیشتری نیاز دارد.
او گفت: با این وجود خدمات به مشتریان بدون وقفه انجام و طی هشت ماهه امسال حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ترافیک شامل مرسولات پاکتی و کالایی توسط پست لرستان جابجا شده است.
مدیرکل پست لرستان افزود: با توجه به افزایش بی سابقه حجم کار و مرسولات پستی، فضای بیشتری نیاز است که از مسوولان استان تقاضا میشود این مهم را برای ارائه خدمت بیشتر و مطلوبتر به مردم مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/ر