حوادث امروز چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۳ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۳۴ راس دام سبک در هنگ مرزی دشت آزادگان

سرهنگ یدالله شرفی جانشین مرزبانی خوزستان گفت: به هدف انسداد نوار مرزی و مبارزه با قاچاق احشام، مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان حین کنترل، متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند و با کنترل قاچاقچیان و در یک عملیات غافلگیرانه از خروج ۳۴ راس دام سبک از کشور جلوگیری کردند.

او با بیان اینکه قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند، افزود: تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان احشام به طور ویژه در دستور کار مرزبانان قرار دارد با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

دستگیری سارق پمپ آب منازل در دام پلیس رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ آب منازل در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت پمپ آب در سطح شهرستان رامهرمز اعتراف و در بازرسی به عمل آمده از ۲ واحد ضایعاتی ۱۲ دستگاه پمپ آب، کشف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد و از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.