جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به مناسبت روز پرستار از پرستاران و کادر درمانی جبهه سلامت در جنوب غرب خوزستان تجلیل کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عباس سورانی مسئول انجمن هواداران آبادانی دیروز در مراسم تجلیل از پرستاران جبهه سلامت گفت‌: پرستاران و کادر درمان از ابتدای فراگیری کرونا مجاهدانه برای نجات جان انسان‌ها در صحنه حضور یافتند و اجر و پاداش آنها کمتر از رزمندگان دفاع مقدس نیست.

اواظهار داشت‌: کادر درمان با همان روحیه ایثاری سالهای دفاع مقدس در سنگر سلامت پاسداری کردند و حماسه‌ای آفریدند که تاریخ فراموش نخواهد کرد.

مسئول انجمن هواداران آبادانی همچنین بر همراه بودن مردم با مدیریت کرونا به عنوان یکی از ویژگی های خاص مبارزه با این ویروس در جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت:مردم در حد توان خود دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

سورانی با تقدیر از مجموعه ستاد مقابله با کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت:پرستاران و مدافعان سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان در این مدت از خودگذشتگی و جانفشانی کردند که باید در خاطر مردم ماندگار باشد.

شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در این آیین گفت: با وجودی که کرونا عالم‌گیر شده و همه درگیر مقابله با این ویروس هستند اما عشق و ایثاری که پرستاران ما در مقابله با این ویروس از خودشان نشان دادند از جنس دیگری است و همه ما به این ایثارگری می‌بالیم.

او اظهار داشت: همه در شرایط کنونی وظیفه داریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک کنیم و در این راه کادر درمان و پرستاران و مدافعان سلامت را یاری کنیم.

سلمان‌زاده با تقدیر از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هواداران آبادانی با خونگرمی و حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی کمک شایانی به مقابله با بیماری کووید ۱۹ کردند.

او افزود: دانشکده علوم پزشکی آبادان به پاس همراهی هواداران آبادانی از اعضای انجمن تیم فوتبال صنعت‌نفت در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی به صورت رایگان تست کرونا خواهد گرفت.

در پایان این آیین هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اهدای لوح و هدایا از سکینه حسینجانی رئیس اداره پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر و تشکر کردند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.