شیوه نامه ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری یزد تدوین شد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد گفت: برای اولین بار شیوه نامه ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری با هدف رعایت عدالت در نظام پرداخت و جبران خدمت تدوین و به زودی اجرا می‌شود.

مجید بیکی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: برای اولین بار شیوه نامه ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد تدوین شده و قرار است این شیوه نامه به صورت پایلوت، برای برخی از واحد‌های مناطق شهرداری اجرایی شود.

او افزود: رعایت عدالت در نظام پرداخت و جبران خدمت، ایجاد انگیزه و افزایش رضایت شغلی کارکنان، ایجاد بستر جاری سازی اهداف و جهت گیری‌های استراتژیک شهرداری، افزایش بهره وری، تمرکز بر رشد و توسعه کارکنان و مدیران از مهمترین اهداف شیوه نامه عملکرد ارزیابی کارکنان است.


بیکی به دغددغه نبود مکانیسم مناسب کارسنجی و ارزیابی عملکرد کارکنان اشاره کرد و گفت: در این حوزه ارزیابی عملکرد کارکنان برای ما بسیار مهم می‌باشد و باید بر اساس پارامتر‌های مختلف، سنجیده و امتیاز دهی شوند.

او افزود: با شیوه نامه ارزیابی عملکرد کارکنان، نظام خاصی در پرداخت پاداش‌ها به کارکنان حاکم و در کارکنان انگیزه ایجاد خواهد شد تا نسبت به وظیفه محوله برنامه ریزی داشته باشند که در این شیوه نامه نیاز است، شرح وظایف کارکنان به صورت جزئی ارائه شود و دغدغه‌ها در این زمینه رفع شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد ادامه داد: با استفاده از شیوه نامه ارزیابی عملکرد کارکنان، گام بلندی در شناسایی کارکنان شایسته شهرداری و اتخاذ سیاست‌ها و تصمیمات عادلانه در خصوص نظام انگیزشی، ارتقاء شغلی و توانمدسازی کارکنان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار