عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درباره بازی با تاجیکستان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران درباره برتری ۴ بر یک این تیم مقابل تاجیکستان اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که در تاجیکستان هستیم. از میزبانی و مهمان نوازی این کشور تشکر می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود که ۲ بر صفر پیش افتادیم، اما در ادامه یکی از بازیکنانمان اخراج شد.

او افزود: پس از این اتفاق، حدود ۶۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم تا بتوانیم در این مسابقه بمانیم. خوشبختانه بازیکنان توانستند در وضعیت این چنینی هم ۲ گل دیگر به ثمر برسانند تا ۴ بر یک برنده شویم. تاجیکستان تیم بسیار خوبی است که یک بار در ایران به این تیم باختیم، اما امروز خوشبختانه توانستیم حریف را شکست بدهیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ادامه داد: امیدوارم دیدار بعدی منطقی‌تر باشد تا خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا بیشتر آماده کنیم و امیدوارم هر ۲ تیم به جام جهانی نوجوانان راه پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


عبدی در مورد این که در این مسابقه از نفرات لژیونر هم استفاده کرده است یا خیر، توضیح داد: ۵-۴ بازیکن تیم ما در خارج از کشور بازی می‌کنند؛ اما آن‌ها را به تاجیکستان نیاوردیم. نفرات فعلی همه در ایران بازی می‌کنند و بار قبلی که به دوشنبه آمدیم، ۲۵ بازیکن ایران را با خودمان به این کشور آوردیم که حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد تیم ما بودند و هم‌زمان ۲۵ بازیکن دیگرمان در اردوی چین حضور داشتند.

وی در پایان گفت: تقریبا تیم کامل خود را به تاجیکستان آوردیم و امیدوارم با اضافه شدن لژیونر‌ها بتوانیم به آمادگی لازم برسیم. از کیفیت تیم حریف هم تعجب کردم، زیرا بازیکنانش فوق‌العاده خوب، سرعتی و باهوش بودند. به فدراسیون تاجیکستان و مربیانش برای داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار