حمید ظهرابی گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۴۳۶ نفر شکارچی غیر مجاز دستگیر و ۸۸۰ قبضه سلاح از این متخلفان کشف و ضبط شده است. ​

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان همچون سال‌های گذشته طی یک برنامه ریزی منسجم و با تشدید گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت خود، از تخریب محیط زیست جلوگیری و با خاطیان برخورد می‌کنند.

حمید ظهرابی در تشریح عملکرد یگان حفاظت محیط زیست حفاظت محیط زیست استان در ۹ ماهه امسال، گفت: با توجه به دشواری و محدودیت‌ها از ابتدای سال به دلیل ویروس کرونا، با تلاش شبانه روزی سبز جامگان استان عملکرد قابل توجهی را از خود بر جای گذاشته، به طوری که در این مدت ۱۴۳۶ نفر شکارچی غیرمجاز دستگیر و در مجموع ۸۸۰ قبضه سلاح کشف و ضبط و پرونده آن‌ها به مقامات قضایی ارجاع شده است. ​

او با ابراز خرسندی از عملکرد نیرو‌های اجرایی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر استان تصریح کرد: تعداد متخلفان دستگیر شده در نه ماه پارسال ۱۰۶۷ نفر بوده که این عدد به ۱۴۳۶ نفر افزایش یافته و تعداد سلاح‌های کشف شده ۷۸۳ قبضه بوده که به ۸۸۰ قبضه افزایش یافته است که رشد قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

ظهرابی افزود: ماموران اجرایی و فرماندهی​ یگان حفاظت این اداره کل بصورت​ شبانه روزی در گشت و کنترل مناطق استحفاظی اهتمام ویژه دارند و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار