امروز مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر اروند برگزار شد که دو اثر برگزیده در این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه می یابند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام بهداروند مشاور مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر اروند گفت: هنرمندان واقعی کشور شهدای ایران اسلامی هستند ،راه این اسطوره های تاریخ ساز باید ادامه یابد.

او افزود: مردم ایران،شهرستان های آبادان و خرمشهر را پایتخت مقاومت و مهد ایثار و شهادت می دانند،این موضوع سبب تولید آثار فاخر هنری در این دو شهرستان شده است.

مشاور مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: به خوبی می دانیم ظرفیت های ارزشمند هنری بی شماری در استان خوزستان به ویژه آبادان و خرمشهر وجود دارد و ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خود می دانیم از هنرمندان خوزستان به بهترین شکل ممکن حمایت کنیم.

حجت الاسلام بهداروند گفت:  در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته دو اثر برگزیده جشنواره تئاتر استانی اروند به صورت مستقیم به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه می یابند.

در پایان نمایش های «چهارشنبه غم انگیز» به کارگردانی ندا اعتمادی کیا از آبادان و «چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید» به کارگردانی پژمان مهراب پور از خرمشهر به عنوان آثار برگزیده چهارمین جشنواره تئاتر استانی اروند  انتخاب و به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.