مدیر کل مالی شهرداری کرمانشاه گفت : شاخص‌های آماری صحیح ابزاری قدرتمند جهت برنامه ریزی شهری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی یارتبار مدیر کل مالی شهرداری کرمانشاه بر برنامه ریزی، سیاست گذاری، هدایت، ساماندهی و نظارت در راستای توسعه اقتصاد شهری تاکید کرد.

او گفت : بهره گیری مناسب از شاخص‌های آماری و ارزیابی اطلاعات درست و مناسب در مباحث اقتصادی مدیریت شهری می‌تواند زمینه برنامه ریزی‌های عالی بر مبنای واقع بینی وکار آمدی را در حوزه سیاست‌های پولی ومالی فراهم کند.

یارتبار افزود : قطعا بهروری عملکرد مجموعه مدیریت شهری با توجه به چالش‌های پیش رو زمانی مطلوب و با کیفیت خواهد بود که پرسنل هرواحد خصوصا در حوزه مالی اشراف کامل بر وضعیت و شرایط کاری و حاکم را داشته باشند.

مدیر کل مالی شهرداری با تاکید بر اینکه امروزه آمار و اطلاعات پیش نیاز هرگونه تصمیم و برنامه ریزی در عرصه مدیریت است افزود : اگر به دنبال توسعه پایدار شهری هستیم باید بر اساس نظام ساختارمند و متکی بر شاخص‌های آماری صحیح، درست و به موقع بعنوان مهمترین و اساسی‌ترین زیربنای برنامه ریزی مدیریت شهری گام برداریم، و لذا بعنوان ابزاری قدرتمند برای بهبود عملکرد سیستم مدیریت شهری در حوزه اقتصادی نهایت بهره را ببریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.