مهم‌ترین حوادث امروز ۴ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۴ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۲ فقره سرقت دوچرخه در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت دوچرخه در اصفهان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۲۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۲ با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۲ فقره سرقت دوچرخه در شهر "اصفهان" اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی منزل و خیابان محل سکونت خود موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 

انهدام باند توزیع تراول‌های جعلی در فریدن

سرهنگ "مختار بهارلو فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن در پی کسب خبری مبنی بر توزیع تراول‌های جعلی در سطح بازار شهر داران، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع بلافاصله در بازار مذکور حضور یافته و طی یک عملیات ویژه و ضربتی ۳ نفر که در حال ارائه تراول‌های جعلی به متصدی یک واحد صنفی بودند را شناسایی ودستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به کشف تعدادی تراول جعلی به مبلغ ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در این عملیات خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم خود به همراه پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.
 

۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ "رضا محمدی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "مبارکه" با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، ۲ نفر اقدام به قاچاق گازوئیل می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم متهمان مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و مشاهده کردند این ۲ نفر با یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار به یک گلخانه مراجعه و اقدام به بارگیری گازوئیل قاچاق کردند.
کشف ۱۲ فقره سرقت دوچرخه در اصفهان / انهدام باند توزیع تراول‌های جعلی در فریدن


فرمانده انتظامی شهرستان "مبارکه" ادامه داد: این ۲ نفر، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را در کامیون بارگیری کرده و قصد انتقال آن به مرز‌های شرقی کشور را داشتند که با اقدام به موقع ماموران خودرو و محموله توقیف شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه راننده و همدست او دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر کشورمان را برای سود بیشتر به دیگر کشور‌ها قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کشف کامیون ۱۳ میلیاردی مسروقه از مخفیگاه مالخر

سرهنگ" حسین ترکیان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهرستان برخوار مبنی بر سرقت کامیون باری متعلق به وی، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان اقدامات علمی و تخصصی خود به منظور شناسایی عامل یا عاملان این سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های دقیق صحنه وقوع سرقت و همچنین استفاده از پایش‌های تصویری هویت سارق این خودرو را به دست آورده و نهایتاً با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاه وی در شرق استان تهران شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان بلافاصله با اخذ نیابت قضائی به محل سکونت متهم اعزام و وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد وی خودروی مسروقه را به یک مالخر که ساکن شیراز است فروخته که این بار کارآگاهان با اخذ مجوز از مقام قضائی به شهرستان مذکور رفته و طی عملیاتی دیگر متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله مالخری است را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف خودروی کامیون مسروقه از مخفیگاه این مالخر، ارزش خودرو را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه هر ۲ متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

جاساز محموله پودرشکلاتی قاچاق در زیر بار کامیون

سرهنگ" صادق کاظم زاد" گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید" امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری که از استان‌های جنوبی به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را برای بازرسی دقیق‌تر متوقف کردند.

او با بیان اینکه خودروی مذکور حامل بار قانونی قهوه بود اظهار داشت: طی بازرسی دقیق از زیر بار خودرو ۶۲ کارتن ۸ عددی پودر شکلاتی خارجی که فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به ارزش یک میلیارد ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.