حجت الاسلام کریمی تبار گفت: نیروی انتظامی نقش بی‌بدیلی در ایجاد امنیت و آرامش و مقابله با هنجارشکنان و شرارت‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی یک نهاد مردمی و اثرگذار در جامعه می‌باشد و عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت ، هنجارشکنان و اراذل و اوباش قابل تقدیر است.

او افزود: برخی از جرایم و آسیب‌های اجتماعی متاثر از نابسامانی‌های حوزه اجتماعی است که این موضوع ماموریت‌های پلیس را مضاعف کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان ، با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش، بیان کرد: نیروی انتظامی در کشور ما نقش بی‌بدیلی در ایجاد آرامش و مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد و نمی‌توان جامعه را یک لحظه بدون پلیس فرض کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار، اظهار کرد: پلیس با داشتن خلق نیک و خوش رفتاری با مردم و همچنین ایجاد هماهنگی، همدلی و تعامل سازنده با ادارات دولتی، گام‌های موثری در راستای امنیت برداشته و باعث بالا بردن ضریب احساس امنیت و رضایتمندی شهروندان شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود، نیروی انتظامی را نماد اقتدار و امنیت دانست و افزود: امروز در سایه خداوند متعال و تلاش مدافعان امنیت در تمامی عرصه‌ها مردم ما کاملا" امنیت را احساس می کنند و از این لحاظ همیشه باید سپاسگزار خداوند متعال باشیم.

کریمی تبار با بیان اینکه جنس ماموریت‌های پلیس ویژه و خاص است، گفت: پلیس با آفت درونی جامعه که بسیار خطرناک‌تر از آفت بیرونی است مبارزه و مقابله می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان ، نیرو‌های مسلح را معتقد، ولایی و متعهد به نظام اسلامی دانست و همفکری، همدلی و هم افزایی را بین آن‌ها در استان بی نظیر توصیف کرد.

او یکی از مولفه‌های موفقیت پلیس را داشتن روحیه انقلابی فرماندهان و کارکنان انتظامی دانست و اظهار کرد: بصیرت افزایی و داشتن روحیه انقلابی رمز موفقیت پلیس است و عامل بسیار مهمی در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های ناجا می باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.