مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به کاهش دما از هم استانی‌ها خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به فرارسیدن فصل سرد سال از هم استانی‌ها خواست در مصرف گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی صرفه جویی کنند.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم فهیم استان در مدیریت مصرف گاز طبیعی، گفت: همشهریان با نصب پنجره‌های دو جداره، استفاده از پرده‌های ضخیم، استفاده از پوشاک مناسب،  تنظیم دمای اتاق بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد با نصب دماسنج، میزان مصرف گاز و مبلغ گاز بها را کاهش دهند.

میدانشاهی با اشاره به نحوه صرفه جویی در مکان هایی که سیستم گرمایش مرکزی دارند، اظهار داشت: نصب سیستم کنترل هوشمند موتورخانه، نصب شیر‌های ترموستاتیک بر روی رادیاتور‌ها، عایق کاری مخازن و لوله‌های سیستم آب گرم، تنظیم و سرویس سیستم‌های گرمایشی به خصوص مشعل موتورخانه‌ها به صورت دوره‌ای و نیز نصب رسوب گیر سبب کاهش مصرف گاز طبیعی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از مسئولان ادارات استان خواست ضمن نظارت بر رعایت دمای رفاه در سالن‌ها و اتاق‌های ادارات تحت سرپرستی، همگام و همراه با اقشار مختلف مردم،  به پایداری شبکه گاز زمینه بهره مندی سایر مناطق سردسیر استان و کشور را از این نعمت الهی فراهم کنند.

انتهای‌ پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار