سرهنگ القاصی مهر از اجرای موفق طرح پلیس ایلام در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح نتایج خوبی به دست آمد و در روز‌های آینده نیز با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: همان گونه که به مردم گرامی استان ایلام قول داده بودیم ، مبارزه قاطع و مستمر با اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند امنیت و آرامش استان را به مخاطره بیندازند در اولویت برنامه‌های پلیس خواهد بود.

او اظهار کرد : در ۲۴ ساعت گذشته و در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، ۷ قبضه سلاح ساچمه‌زنی ، ۵۰۰ گرم مواد مخدر ، ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق و  ۵۸ راس گوسفند قاچاق کشف و ۲۵ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر دستگیر شدند و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در روز‌های آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، بیان کرد: اراذل و اوباش ، قاچاقچیان سلاح و کالا و ارز باید بدانند که هیچ جای امنی برای آنان در استان ایلام وجود ندارد.

او اظهار کرد: امنیت و آرامش مردم استان ایلام خط قرمز ما است و با افرادی که از خط قرمز‌های پلیس عبور کنند برابر قانون و در راستای مطالبه به حق مردم به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.