مسجد مجتمع توریستی مارال قم افتتاح شد

مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) مجتمع توریستی بین راهی مارال قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از استانداری قم ،یونس عالی پور، معاون امور زائرین استانداری قم در آیین افتتاح مسجد مجتمع توریستی مارال قم ،شرایط خدمات مجتمع‌های بین راهی استان قم را نمونه دانست و گفت: خدمات این مراکز می تواند برای سایر استان‌ها الگو برای باشد.

خامه یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان هم از وجود بیش از یکصد مجتمع بین راهی در محور‌های استان خبرداد و افزود: شرایط نمازخانه‌های این مجتمع‌ها قابل قبول است.

او با اشاره به وجود مشکلات گاز در مجتمع‌های بین راهی محور قم_اراک از دستور استاندار برای انتقال گاز به این مجموعه‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد که به زودی عملیات اجرایی انتقال گاز در این مسیر پرترافیک آغاز شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم نیز در این مراسم از آغاز پرداخت تسهیلات ویژه کرونایی به مجتمع‌های بین راهی خبر داد و از مدیران مجتمع‌ها خواست با ورود به سامانه کارا از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مجتمع توریستی مارال نخستین مجتمع بین راهی کشور است که در سال ۷۹ به همت برادران نظری در کیلومتر ۳ محور قم اراک احداث شد و در این شرایط کرونایی با بازسازی این مجتمع خدمات را به زائران و مسافران ارتقاء بخشیده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار