استاندار فارس:

مدیران از عملکرد دولت مستدل دفاع کنند

استاندار فارس گفت: مدیران باید از عملکرد دولت و خودشان بدون لکنت و به صورت شجاعانه و مستدل دفاع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، استاندار فارس در دیدار مدیران ستادی استانداری، گفت: مدیران باید تا آخرین لحظه در خدمت مردم و نظام باشند و برای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند؛ زیرا کوتاهی در این زمینه موجب حسرت و پشیمانی در آینده خواهد شد.

عنایت الله رحیمی با بیان این که نشست‌های منظم با کارکنان استانداری باید در دستور کار معاونان و مدیران کل استانداری باشد، افزود: باید در این جلسات مباحث و موضوعات مرتبط با حوزه‌های کاری مطرح شود و شناخت کافی از همه کارشناسان و توانمندی هایشان وجود داشته باشد تا منجر به رفاقت و همدلی بیشتر در مجموعه استانداری شود.

او با اشاره به این که همگامی و همدلی میان مدیریت ارشد استان با دیگر قوا و ارکان استان برقرار است و تلاش می‌کنیم در صلح و آرامش اهداف استان را پیگیری کنیم، افزود: در آرامش هر دو طرف سود می‌کنند و در دعوا و درگیری هر دو طرف متضرر می‌شوند و این یک قاعده عقلی است.

رحیمی با تاکید بر این که حریم قوه مجریه را حفظ کرده و اجازه دخالت را به کسی نمی‌دهیم، گفت: در عین حال گفتگو و پیدا کردن راهکار‌های مشترک را به نفع مردم و کشور می‌دانیم.

رحیمی تصریح کرد: اطلاع رسانی شفاف، درست و مستند از عملکرد دولت باید در دستورکار همه مدیران قرار داشته باشد.

استاندارفارس گفت: مدیران باید از عملکرد دولت و عملکرد خودشان بدون لکنت و به صورت شجاعانه و مستدل دفاع کنند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که پیگیری امور بسیار مهم و ۸۰ درصد از حل مسئله را شامل می‌شود، گفت: انتظار داریم برادری، صداقت و همدلی میان مدیران استان حاکم باشد و همه در راستای رفع معضلات و خدمت به مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید حرکت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار