معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳۵۶ حادثه دیده در این استان طی ۳ ماهه سوم امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۲۴۹ نفر در حوادث جاده ای، ۶۵ نفر در حوادث برف و کولاک، ۱۵ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۱۲ نفر در حوادث کوهستان، ۷ نفر خدمات حضوری، ۵ نفر در حوادث شهری، ۲ نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و یک نفر در حادثه دریایی- ساحلی در سه ماهه سوم امسال حادثه دیده بودند.

او با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۸۱ فقره حادثه امدادرسانی کرده اند، تصریح کرد: ۵۶ فقره حوادث جاده ای، ۹ فقره برف و کولاک، ۴ فقره شهری، ۴ فقره خدمات حضوری، ۳ فقره کوهستان، ۲ فقره صنعتی و کارگاهی، یک فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، یک فقره دریایی- ساحلی و یک مورد سیل و آبگرفتگی بودند که عوامل جمعیت هلال احمر استان در آن‌ها امدادرسانی کرده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث ۱۴۹ نفر مصدوم شده بودند، ادامه داد:۲۹ نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۲ نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

نواختی مقدم با اشاره به اینکه در این حوادث ۲ نفر اسکان داده شده، افزود: بسته غذایی ۷۲ ساعته و اقلام زیستی نیز در بین آنان توزیع شده است.

او ادامه داد: در این حوادث ۹۷ تیم عملیاتی متشکل از ۳۵۴ نفر/روز نیروی عملیاتی حضور داشته که با بکارگیری ۱۳۵ دستگاه/روز خودروی امدادی به یاری هموطنان شتافته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل همواره آماده امدادرسانی به هموطنان بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.