المپین تکواندوی ایتالیا درباره میزان شناخت خود از آرمین هادی‌پور توضیحاتی را مطرح کرد.

"ویتو دلا کویلا" نفر دوم رنکینگ وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تکواندو و رقیب ایتالیایی آرمین هادی‌پوردر المپیک توکیو، در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان,  عنوان کرد: ماه "می‌" بود که به شهر رم برگشتم تا تمرینات را با مربی خودم و البته تیم ملی ایتالیا آغاز کنم. البته اگر بخواهم صادق باشم تمرینات را متوقف نکردم چرا که حتی در زمان قرنطینه خانگی و خالی شدن شهر از آدم‌ها، من در خانه تمرین می‌کردم.

او در پاسخ به این سوال که آیا رقبای خود را می‌شناسد، بیان کرد: من شناخت خوبی از حریفانم دارم. واقعا رقبای من در وزنی که پا می‌زنم، قدرتمند هستند. رقابت در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم المپیک بی نهایت سخت و تنگاتنگ است. به عنوان یک تکواندوکار باید آنالیز دقیقی از رقبا داشت تا به پیروزی رسید.

المپین ایتالیایی تکواندو درباره شناخت خود از آرمین هادی‌پور ملی پوش ایرانی عازم توکیو، اظهار کرد: آرمین قهرمان بسیار خوبی است و احترام زیادی برای او قائل هستم و به شخصه فکر می‌کنم یکی از بهترین تکواندوکاران دنیا است.

او درباره هدف خود در المپیک توکیو بیان کرد: رویای من کسب مدال المپیک است. از کودکی این رویا را در سر می‌پروراندم و برای رسیدن به رویای خود طی سالیان زیادی تلاش کردم. می‌دانم رسیدن به این مهم چقدر سخت است، اما من تمام توان خودم را برای رسیدن به این هدف می‌گذارم.

هوگوپوش ایتالیایی در مورد نزدیک‌ترین تورنمنتی که به روی شیاپ چانگ می‌رود، عنوان کرد: تاریخ دقیقی برای مسابقات در دست نیست، اما در ماه آپریل اگر تاریخ‌ها تغییر نکند، رقابت‌های قهرمانی اروپا برنامه ریزی شده است و فکر می‌کنم پیش از المپیک، آخرین رقابتی است که به روی شیاپ چانگ می‌رویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار