اینترنت ویژه خبرنگاران جامانده در پیچ و خم وعده‌ها

مدیرکل ارشاد مازندران گفت: اداره کل ارتباطات استان تاکنون پاسخ روشنی به پیگیری‌های ما درباره اینترنت ویژه خبرنگاران جامانده نداده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ما در ارشاد استان بر حسب وظیفه خود مطابق سهمیه اعلام شده، اسامی حداقل ۷۵ نفر از خبرنگاران به جا مانده از طرح اینترنت ویژه خبرنگاران را در سه نوبت به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ارسال کردیم، اما اداره کل ارتباطات استان تاکنون پاسخ روشنی به پیگیری‌های ما نداده است.

او با تاکید بر اینکه اداره کل ارتباطات استان، اسامی ثبت نام کنندگان را به ما اعلام کند، افزود: خبرنگاران به هر حال از ما به عنوان پل ارتباطی بین رسانه‌ها و وزارت ارتباطات، انتظار دارند مساله پیش آمده را مرتفع ساخته و ما هم اقدامات و پیگیری‌های لازم را در چند نوبت انجام داده ایم اما تاکنون نتیجه دلخواه حاصل نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برخورداری همه خبرنگاران استان از طرح اینترنت رایگان و دیگر امتیازات اعلام شده، دغدغه اصلی ما بوده و پیوسته در تلاشیم با همکاری خانه مطبوعات و مدیران رسانه ها، خبرنگاران واقعی و فعال را احصا کنیم تا دیگر شاهد ضایع شدن سهمیه آن‌ها توسط دیگران و غیرخبرنگاران نباشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.