مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۶ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۶ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲ هزار حلقه لاستیک خودرو در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲ هزار و ۹۱۶ حلقه انواع لاستیک خودرو احتکار شده و توزیع خارج از شبکه به ارزش نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل در بررسی‌های تخصصی از احتکار لاستیک خودرو در ۴ نمایندگی فروش اطمینان حاصل کردند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی و با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به آدرس انبار این نمایندگی‌ها اعزام که در بازرسی‌های به عمل آمده یک هزار و ۱۰ حلقه انواع لاستیک خودرو‌های سبک که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: ارزش لاستیک‌های کشف شده ۶ میلیارد و ۶۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

سردار حسینی با بیان اینکه مسئولان نمایندگی فروش لاستیک با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، گفت: با انجام بررسی‌های بیشتر مشخص شد، این نمایندگی‌ها یک هزار و ۹۰۶ حلقه لاستیک به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۴۱ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال را نیز به صورت توزیع خارج از شبکه به فروش رسانده اند.

او با تاکید بر ضرورت برخورد قانونی و قاطع با پدیده شوم احتکار و قاچاق بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در حوزه قاچاق و احتکار موضوع را از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری اراذل و اوباش قمه‌کش در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری اراذل و اوباش قمه‌کش در استان اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی شرور قمه به دست در محله "سلمان آباد" بوده طوری که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اخلال در نظم عمومی شده بلافاصله اکیپ عملیاتی ماموران کلانتری ۱۷ "وحدت" به محل اعزام شدند.

او افزود: در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش فردی و عمومی ماموران کلانتری با حضور در محل مشاهده کردند، شرور قمه به دست که حالت طبیعی نداشته، با عربده کشی و مسدود کردن مسیر خودرو‌های عبوری، باعث رعب و وحشت مردم و سلب آرامش و فردی و عمومی شده که با اقتدار و اقدام به موقع پلیس، مهار و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: پرونده این اراذل برای رسیدگی به دستگاه قضایی تحویل داده می‌شود و با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش اجتماعی برخورد قاطعانه و قانونی خواهد داشت.

حسینی بیان کرد: عمل به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به ضوابط نظام یک اولویت اساسی است که عموم مردم باید به نوبه خود آن را رعایت کرده و اقدام به ناامنی و اغتشاش‌آفرینی نکنند.

او همچنین با اشاره به این که اقتدار پلیس در مهار این اوباش باعث ابراز خرسندی و شادی مردم منطقه شد، افزود: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آن‌ها ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.