سرهنگ مهرداد علیمحمدی گفت: یکی از راه‌های ایجاد امنیت پایدار پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی شهرستان ایوان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی متولی برقراری نظم و امنیت در جامعه است، گفت: برخورد با اراذل و اوباش یکی از اولویت‌های پلیس است.

او افزود : باید از طریق آموزش حضوری و مشارکت دادن مردم در ایجاد امنیت و دیگر روش‌های انتظامی از جمله برخورد با اراذل و اوباش و هنجارشکنان، کنترل مجرمان سابقه دار، افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و ... به این مهم پرداخت، تا جامعه برای شهروندان امن و برای مجرمان و هنجارشکنان نا امن شود.

سرهنگ علیمحمدی با اشاره به اینکه، باید زمینه و بستر‌های ایجاد جرم را کم کنیم و یا در صورت امکان از بین ببریم،عنوان کرد: پیشگیری؛ اثر بخش، کم هزینه و نتایج مهم و قابل قبولی به دنبال خواهد داشت، لذا نیروی انتظامی پیشگیری را از اولویت‌های اصلی کارخود می‌داند.

اودر پایان، افزایش کشفیات سرقت در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد، و گفت : با تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی شهرستان در بحث پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان و مجرمان و کشفیات سرقت اقدامات خوبی انجام گرفته است و این مهم ضریب احساس امنیت در جامعه را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.