رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران گفت: دوران ریاست من هشتم دی ماه به پایان می رسد ؛ سرپرست جدید برای برگزاری سریع انتخابات فدراسیون و اردوهای تیم ملی اقدام کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخابات هیات دوچرخه سواری استان سمنان گفت: انتخابات فدراسیون آسیایی دوم فروردین برگزار می‌شود و در صورتی که تکلیف رییس جدید فدراسیون دوچرخه سواری ایران تا آن زمان مشخص نشود، کشورمان از حضور در انتخابات آسیایی محروم شده و کرسی‌های زیادی که هم اکنون در این فدراسیون آسیایی در اختیار ایران است ، از دست خواهد رفت.
 
او افزود: ایران هم اکنون ریاست تریال و کمیته جاده در فدراسیون دوچرخه سواری آسیا را در اختیار دارد و عضو  هیات رییسه این فدراسیون است .
 
او از وزارت ورزش و جوانان خواست که با توجه به تقارن این دو انتخابات نهایت تلاش برای برگزاری هر چه زودتر انتخابات ایران صورت بگیرد.
 
رییس فدراسیون دوچرخه سواری همچنین با بیان اینکه آبان تا بهمن ماه زمان برگزاری اردوهای بدن سازی برای دوچرخه سواران است گفت : با توجه به اینکه بخاطر شرایط کرونا هم اکنون مسابقه ای برگزار نمی شود ، برگزاری این اردوها برای تا آمادگی اعضای تیم ملی ضروری است .
 
قمری از آغاز اردو‌های تیم ملی هم از هفته آینده خبر داد و گفت: مهم‌ترین مسابقات پیش رو ، رقابت های قهرمانی آسیا ، اواخر اسفندماه در امارات است که در بخش جاده و با حضور بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
 
در مجمع انتخابات رییس هیات دوچرخه سواری سمنان از بین سه نامزد تصدی این صندلی ، پس از سه دور انتخابات محمد علی ترحمی با کسب ۷ رای از ۱۳ رای ماخوذه به مدت چهار سال رییس این هیات ورزشی شد.
 
در دور اول محمد علی ترحمی و حمیدرضا موری ، هر کدام شش رای و در دور دوم هر یک هفت رای بدست آورده بو.دند.
استان سمنان دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته و ۸۰ داور و مربی در رشته دوچرخه سواری دارد.
 
انتهای پیام / گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.