معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

زائرسرا و مجتمع رفاهی چهارمحال و بختیاری در شلمچه احداث می‌شود

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر شد دو مجموعه رفاهی با تمام امکانات در خوزستان توسط استان احداث شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه کمیته تخصصی زیرساخت‌های مربوط به ستاد اربعین حسینی استان اظهار داشت: مقرر شد دو مجموعه رفاهی با تمام امکانات در استان خوزستان توسط استان احداث شود که هر کدام از این مجموعه‌ها دارای مکانی مجزا با تمام امکانات رفاهی است.

او افزود: این استان به عنوان استان معین خوزستان در اجرا و اتمام زیرساخت‌ها و ایجاد زائرسرا‌های مرتبط با ایام اربعین حسینی معرفی شده است.


بیشتر بخوانید


نظری با اشاره به اینکه طراحی و تامین زمین مورد نیاز برای ایجاد زائرسرا و مجتمع رفاهی در شلمچه در دست اقدام است اضافه کرد: مقرر شد دو مجموعه رفاهی با تمام امکانات در این محل توسط استان احداث شود که هر مجموعه دارای مکانی مجزا با تمام امکانات رفاهی است.

او ادامه داد: این مجموعه‌های رفاهی احداث شده، در تمام طول سال و به مناسبت‌های مختلف آماده خدمات‌رسانی به زائران حسینی خواهند بود.

نظری با تاکید بر اینکه اکثر زیرساخت‌های خدمات‌رسانی توسط سپاه در نزدیکی طرح‌های خدماتی در شلمچه انجام شده است، عنوان کرد: احداث زائر سرا در این منطقه تسهیل شده است.

او افزود: قبل از اجرای طرح احداث زائرسرا تمام مقدمات از جمله برآورد هزینه، انتخاب پیمانکار و اجرای زیرساخت‌ها مد نظر قرار گیرد، همچنین برای تامین و تخصیص اعتبار موردنیاز طرح از تمام پتانسیل‌های بخش خصوصی، دولتی و خیرین استفاده شود.

نظری در پایان بیان کرد: استانداری نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تامین اعتبار اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار