افزایش۱۰۰ درصدی تولیدات کارخانه زر سیستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه زر سیستان با افزایش صد درصدی، سالیانه چهار میلیون قطعه اتصالات و قطعات خودرو تولید می‌کند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از کارخانه قطعات خودروسازی زر سیستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  با توجه به توسعه صنایع ریلی و اجرای طرح راه آهن چابهار- میلک کارخانه «زر سیستان» سالانه چهار میلیون قطعه اتصالات این پروژه و قطعات خودرو تولید می‌کند.

ماندانا زنگنه با اشاره به اینکه حمایت از واحد‌های تولیدی در دستور کار مدیران استان قرار دارد افزود: در کشور ۶ واحد تولیدی مشابه وجود دارد که این واحد از نظر کیفیت و حجم تولید جزو برترین واحد‌های کشور است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: سالیانه بیش از چهار میلیون قطعه انواع اتصالات ریل راه آهن و قطعات خودرو در کارخانه زر سیستان تولید می‌شود.

او افزود: از مجموع این تولیدات سالیانه سه میلیون قطعه انواع اتصالات ریل راه‌آهن تولید و بیش از یک میلیون قطعه انواع قطعات خودرو، یو بولت و بوش خودرو نیسان نیز تولید می‌شود.

شهرکی بیان کرد: میزان تولید این واحد صنعتی در سال فقط ۲ میلیون قطعه اتصال ریل راه آهن بود که با حمایت صورت پذیرفته و تلاش مدیران این مجموعه و ایجاد خط جدید، تولیدات آن ۱۰۰ درصد افزایش یافت و تولید قطعات خودرو نیز به محصولات این شرکت افزوده شد.

او تصریح کرد: ۲۵ نفر به صورت مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند و سرمایه کنونی آن بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار