برنامه‌های هفته بصیرت و گرامیداشت حماسه ۹ دی در مازندران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نجفی مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران، حماسه ۹ دی و نقش آفرینی مردم مقابل فتنه عمیق و پیچیده دشمنان نظام را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: گرامیداشت این هفته، در واقع پاسداشت ارزش‌هایی است که ناامیدی دشمنان این کشور را رقم زده است.

او با اشاره به برنامه‌های هفته بصیرت، فضاسازی ادارات برای ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تهیه تولیدات فرهنگی برای شهیدان، روایتگری دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، نصب تصویر شهید سلیمانی با عنوان پلاک آسمانی، تهیه کلیپ ۹ دی، نذر خون را از برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

او افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی ۹ دی، نشست بصیرتی و قدردانی از خانواده‌های شهدا، نهضت روشنگری و کمک مومنانه از دیگر برنامه‌ها است که در چهار مرحله کمک مومنانه، بیش از سه هزار بسته معیشتی با همکاری کارکنان ادارات توزیع شده است.

سرهنگ نجفی، قدردانی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: در هفته بصیرت، میز خدمت جهادی در روستا‌های استان برپا می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار