رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش تعداد ورودی‌های بیمارستانی نسبت به روز‌های گذشته خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۲۰۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی  در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان از افزایش تعداد ورودی‌های بیمارستانی نسبت به روز‌های گذشته خبر داد، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ نفر بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن ۳۰ مورد بوده و ۳۴ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۰۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: تا کنون ۲۴ هزار و ۹۱۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری و آزمایش پی‌سی‌آر ۴۰ هزار و ۳۵۳ نفر هم مثبت بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۲ مورد فوت با تشخیص قطعی کرونا در استان ثبت شده است، افزود: بعد از ۱۰۵ روز در ادامه روند کاهشی فوت در استان، خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا نداشتیم.

او افزود: تاکنون یک‌هزار و ۴۲۰ نفر براثر ابتلای قطعی به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.