سیلاوی گفت: سردار قاسم سلیمانی یک مکتب است و اولین سالگرد شهادتش با حضور مسئولان کشوری در یادمان چذابه برگزار می‌شود.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دل‌ها فقط متعلق به ایران نیست.

او افزود: سردار شهید سلیمانی شخصیتی تاثیرگذار برای همه جبهه‌های مقاومت حق علیه باطل و به ویژه جبهه‌های مبارزه با رژیم صهیونیستی و آمریکا و ایادی اش در منطقه بود و همه به این موضوع آگاهی دارند.

سیلاوی با بیان اینکه مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در محل یادمان چذابه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این مراسم به صورت متمرکز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این مکان مقدس که یادآور شهادت بزرگ مردان دفاع مقدس است با مشارکت ادارات و قرارگاه جهادی فرهنگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: از روسای دانشگاه‌های و مدیران آموزش و پرورش شهرستان خواستاریم در زمینه آثار و فعالیت‌های جهادی این شهید والا مقام نیز با برگزاری طرح‌های مطالعاتی با مشارکت دانشجویان و دانش آموزان زمینه ساز شناخت بیشتر این شهید و دلاورمردی‌های آن برای اهالی شهرستان باشند تا اهالی شهرستان بیشتر با شخصیت این شهید آشنا شوند.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: سپهبد سلیمانی شخصیتی بود که همه زندگی خود را وقف مبارزه علیه دشمنان اسلام و ایران کرده بود و پس از شهادتش نیز همچنان یک اسوه، الگو و نماد شجاعت و مقاومت برای همه جهانیان به شمار می‌رود و رهبر انقلاب از آن به عنوان قهرمان ملی و از افتخارات این نظام اسلامی یاد می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.