رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی گفت: نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی فردا در اهواز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی گفت: نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی با ۲ هزار اثر از ۳۳ مرکز صدا و سیما و پوشش در ۸۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی در اهواز آغاز می شود.

او افزود: پس از داوری‌های انجام شده ۶۵۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت که از میان آن‌ها ۶۴ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که در مراسم پایانی نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای به این ۶۴ اثر ۱۳ تندیس شهید سلیمانی و ۵۱ لوح اهدا می‌شود.

فاطمی با بیان اینکه از مجموع ۱۳ تندیس شهید سلیمانی، چهار تندیس در بخش سیما، ۳ تندیس در بخش صدا، ۲ تندیس در بخش پژوهش، یک تندیس در بخش شعر و موسیقی، یک تندیس در بخش خبر و یک تندیس در بخش فضای مجازی به نفرات برتر اهدا می‌شود، افزود: پس از تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی در اهواز استاندار و مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان پیشنهاد برگزاری این یادواره را اعلام کردند.

رئیس مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی ادامه داد: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی در خوزستان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و ایجاد امنیت در شرق کشور و دفاع از حرم اهل بیت (ع) مجاهدت و ایثارگری کرد و در جریان سیل خوزستان به یاری مردم آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.