رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پروژه شناسایی پهنه‌های اکتشافی مواد معدنی در شهرستان سراوان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داود شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سراوان گفت : پروژه شناسایی و پی‌جویی (پهنه اکتشافی) موادمعدنی در سراوان با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد به اتمام رسیده است.

او با اشاره به اینکه در مدت مذکور ۲۱ جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۴۴۶ میلیارد ریال و اشتغال ۲۸۵ نفر صادر شده افزود: در ۹ ماهه نخست امسال نیز ۶ پروانه بهره‌برداری صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۵ نفر در سراوان صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: میل به سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی (درخواست صدور پروانه اکتشاف) ۱۴ فقره بوده که هم‌اینک در حال انجام امور اداری و فنی است.

او با اشاره به اینکه طرح‌های مهم در دست اجرای در سراوان شامل درب تولیدی از یو پی وی سی، شن و ماسه دانه‌بندی بوده تصریح کرد: پروژه شناسایی و پی‌جویی (پهنه اکتشافی) مواد معدنی در این شهرستان با اشتغال ۵۵ نفر و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد با مساحت ۱۴ هزار و ۳۲۸ کیلومتر مربع از سوی شرکت ایمیدرو انجام شده که نتایج آن بزودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار