سرهنگ القاصی مهر از دستگیری ۴۸ اراذل و اوباش و کشف ۳۰ قبضه سلاح گرم در طول یک هفته گذشته خبر داد و گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، ۹۲ سارق نیز دستگیر و ۱۱۱ فقره سرقت کشف شده است.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به اینکه امنیت لازمه زندگی و توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: حافظان امنیت مردم در استان ایلام ، در طول یک هفته گذشته موفق به کشف ۳۰ قبضه سلاح گرم ، یک هزار و ۲۷۲ فشنگ جنگی و دستگیری ۴۸ نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان شدند.

او ادامه داد: با تلاش مجاهدانه و اقدامات اطلاعاتی موثر و به موقع کارکنان انتظامی استان ، در این مدت نیز ۹۲ سارق در سطح استان دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: این سارقان در تحقیقات پلیسی با روبه رو شدن با ادله جرم و مستندات پلیسی به ۱۱۱ فقره انواع سرقت معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: خادمان مردم در نیروی انتظامی استان ، در ادامه ماموریت‌های خود و با به اجرا گذاشتن طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق به توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک ، کشف ۷ کیلو و ۹۶۵ گرم مواد مخدر و ۲۶۶ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق نیز شدند.

او با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مطالبه به حق شهروندان است ، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری در جامعه که امنیت و آرامش شهروندان را تهدید کند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

القاصی مهر با بیان اینکه، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار کرد: طرح‌های پاک سازی مناطق جرم خیز و آلوده به صورت مستمر برای تامین امنیت و آرامش شهروندان در دستور کار نیروی انتظامی استان است.

او با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، بیان کرد: می‌طلبد هم استانی‌های گرامی، پلیس را در اجرای ماموریت‌ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات در خصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ ، در تامین امنیت جامعه شریک شوند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.