معاون فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان گفت: در اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی سعی کردیم با گرامی‌داشت یاد این شهید، منش و رفتارش را برای عموم الگو قرار دهیم.

سرگرد سعید مفضلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد حاج قاسم مهم است و نباید تنها در حد شعار دادن باشد اظهار داشت: پوستر‌هایی با جملات وصیت‌نامه شهید سلیمانی تهیه کرده‌ایم و به اصناف، سازمان‌ها و منازل می‌دهیم.

او با بیان اینکه وصیت‌نامه حاج قاسم، شامل ابعاد معنوی، سیاسی، اجتماعی و ... است افزود: اگر مسئولان ما فقط فراز‌های این وصیت‌نامه را الگوی خود قرار دهند بخش عمده مشکلات فعلی حل خواهد شد.

او با اشاره به ایام فاطمیه و شیوع بیماری‌کرونا گفت: از برگزاری برنامه‌هایی با تجمع مردمی و پذیرایی از آن‌ها معذوریم، اما کاروان‌های سیاری شامل صوت مداحی و سخنان حاج قاسم راه‌اندازی کردیم و البته کمک‌های مومنانه در قالب ۷هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

مفضلی با اشاره به فعالیت‌های مردم کشور عراق با عنوان گرامی‌داشت سردار سلیمانی بیان کرد: عراقی‌ها در این زمینه سنگ تمام گذاشتند و مردم ایران هم آن‌طور که شایسته است یاد حاج قاسم را گرامی بدارند.

معاون فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان با اشاره به مشکل کمبود خون در کشور گفت: در همین راستا به نیابت از سردار سلیمانی پویش نذر خون را راه‌اندازی کردیم که در بهبود این مشکل تأثیرگذار بود.

او در پایان با اشاره به فعالیت‌های جهادی شهید سلیمانی در مواقع بحرانی گفت: مهم‌ترین درس از حاج قاسم، مرد میدان بودن است بنابراین در شرایط سخت مسئولان باید حضور داشته باشند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.