سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم. به هر حال تیم حریف صدرنشین بود و می‌دانستیم به دلیل شکست هفته گذشته، بازیکنان این تیم برابر ما از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند. ما در دقیقه اول بازی، یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم. در ادامه بازیکنان حریف روی دروازه ما موقعیت‌هایی ایجاد کردند و در صحنه‌ای که به نظر من روی بازیکن ما خطا شد، داور برای تیم استقلال خوزستان یک ضربه پنالتی گرفت که تبدیل به گل شد.

دست نشان در ادامه گفت: داور بازی بسیار کم تجربه و جوان بود. فکر می‌کنم نخستین قضاوت او در لیگ یک بود. پس از اینکه گل خوردیم، خیلی زود بازی را مساوی کردیم. متاسفانه با از دست دادن ۲ دفاع کلیدی، دچار مشکل شدیم، زیرا برای آن‌ها بازیکن جایگزین نداشتیم. پس از مصدومیت بازیکنان به هر شکل بازی را ادامه دادیم، اما گل دوم را دریافت کردیم. در نیمه دوم بازیکنان ما به خودشان آمدند و نکات مدنظر کادر فنی را به خوبی پیاده کردند و توانستیم ۲ گل دیگر به حریف بزنیم. باید از بازیکنانم که با شرف و غیرت بازی کردند و بازی باخته را به پیروزی تبدیل کردند، تشکر کنم.


بیشتر بخوانید:


او افزود: بازیکنان ما با کمترین دستمزد مقابل حریفان بازی می‌کنند. من به شرف آن‌ها درود می‌فرستم و این برد را به همه هواداران و مردم بابل تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار