قنبر موسی نژاد گفت: کمیته امداد و نیروی انتظامی همواره همکاری خوبی با هم داشته اند که یکی از مهم‌ترین این نوع تعاملات با هدف کاستن از آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های مددجو بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، گفت: کمیته امداد و نیروی انتظامی همواره همکاری و تعاملات بسیار خوبی با هم داشته اند که یکی از مهم‌ترین این نوع تعاملات در زمینه‌های اجتماعی با هدف کاستن از آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های مددجو بوده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح ایران مهربان و حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند ، تاکنون دستگاه‌های گوناگونی در این طرح مشارکت کرده اند اظهار کرد: ما از نیروی انتظامی انتظار داریم در ادامه همکاری‌های بین دو دستگاه ، زمینه مشارکت کارکنان این نیرو در این طرح را با هدف دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند فراهم آورد.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: هم اکنون بیش از هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و حدود ۳ هزار کودک محسنین نیازمند دیگر در این استان در انتظار کمک هستند و مشارکت دستگاه‌های گوناگون در طرح ایران مهربان می‌تواند کسب درآمد و بهبود معیشت خانواده‌های این کودکان را در پی داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: میزان بالای محرومیت‌ها در استان ایلام و ضعف زیرساخت‌ها در این استان مأموریت کمیته امداد را دشوارتر کرده است.

 القاصی مهر بیان کرد: مردم استان ایلام با اینکه حق بسیار بزرگی بر گردن مسئولین و مردم کشورمان دارند، اما متناسب با دیگر استان‌ها از سطح رفاه و توسعه برخوردار نشده اند.

او ادامه داد: این استان در زمینه‌های گوناگون از جمله، آیین اربعین و موقعیت‌های مرزی از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه برخوردار است، اما تاکنون از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام مطرح کرد: رویکرد ما در استان ایلام تعامل و همکاری با دستگاه‌های گوناگون است و در این زمینه است و آماده همکاری و تعامل همه جانبه با کمیته امداد هستیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.