فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در طرح شهید سلیمانی ویژه مقابله با ویروس کرونا ۱۶۰ تیم جهادی و عملیاتی با همراهی شبکه بهداشت و درمان به بیماران و نیازمندان خدمت رسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد خوش‌قدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در نشست خبری با موضوع تشریح عملکرد قرارگاه شهید سلیمانی در شاهرود  با بیان اینکه ۱۶۰ تیم عملیاتی در این قرارگاه خدمت رسانی کردند، بیان کرد: در یک ابتکار ویژه، تیم‌ها و کادرهای درمانی نیز با گروه‌های بسیج همراهی و به بیماران کرونایی و خانواده‌ها نیازمند خدمت رسانی کردند.

او با بیان اینکه این تیم‌ها یک هزار و ۶۰۰ نفر مجموعاً عضو دارند، افزود: این تیم‌ها شامل بهورز، کادر درمانی و مراقبت از بیماران تا تهیه بسته‌های معیشتی و شناسایی بیماران و … مشغول به فعالیت هستند که توانسته‌اند دستاوردهای خوبی نیز داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه اقدامات خوبی در قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان انجام شده است، گفت: اقدامات ویژه مقابله با ویروس کرونا حتی سه هفته قبل از دیگر نقاط کشور در شاهرود انجام و سپس تحت لوای قرار گاه، ساختارمند شد و این امر توانست به کاهش بیماری کرونا در شهرستان کمک کند.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: سپاه ، سردار سلیمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.