رایکا بابل با برتری برابر استقلال خوزستان در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به جمع مدعیان قهرمانی پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی اهواز دست به کاری بزرگ زد و توانست میزبانشان استقلال خوزستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

در نیمه اول بازی رایکا بابل بازی قابل قبولی ارائه داد و در همان دقایق ابتدایی بازی با کمی دقت توسط محمد شاد کام می‌توانست به گل برسد، اما شوت خطرناک وی با کمی اختلاف نسبت به دروازه به اوت رفت.

اما ۲ دقیقه بعد قاضی میدان با تصمیمی سخت گیرانه به سود خوزستانی‌ها پنالتی اعلام کرد تا علی کیانی فر اولین گل بازی را از روی نقطه پنالتی برای تیم استقلال خوزستان به ثمر برساند.

در ادامه و خیلی زود در دهمین دقیقه بازی در موقعیتی ایستگاهی علی خسرونژاد مهاجم محبوب و گلزن بابلی‌ها توانست روی سانتر زیبای مهدی نبی زاده گل اول رایکا را به ثمر برساند تا دوتیم با تساوی یک بر یک به کار خود ادامه دهند.

در دقیقه ۱۴ بازی روی غفلت مدافعان رایکا بهروز افشار گل دوم تیم استقلال خوزستان را وارد دروازه رایکا کرد تا نیمه اول با نتیجه ۲بر یک به نفع استقلال خوزستان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۶۱ بازی محمد شاد کام توانست با پاس زیبای صیاد کوکبی از روی ضربه سر گل دوم رایکا را وارد دروازه استقلال خوزستان کند تا نتیجه بازی ۲ بر ۲ مساوی شود.

در دقیقه ۷۸ بازی صیاد کوکبی با شوتی سرکش و زیبا گل سوم رایکا را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تا بازی زیبای خود را با این گل تکمیل کند و تیم رایکا را در یک بازی زیبا و نفسگیر پیروز میدان کند.

نکته منفی این دیدار حضور لیدر‌ها و تماشاگران تیم استقلال خوزستان بود که به فحاشی علیه بازیکنان و کادر فنی تیم رایکا روی آورده بودند که صحنه‌های زشت و زننده‌ای را رقم زد.

در پایان هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، رایکا بابل با ۱۱ امتیاز به رده هشتم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تیم استقلال خوزستان نیز با ۱۳ امتیاز اندوخته قبلی و دو پله به جایگاه چهارم جدول رقابت‌ها سقوط کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار