فرمانده انتظامی استان اردبیل از امداد رسانی ماموران پلیس راه به ۴۶۲ راننده و مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به دنبال بارش برف در اکثر نقاط استان و کاهش محسوس دما، استان اردبیل چهره‌ای زمستانی به خود گرفته و در رفت و آمد عادی خودرو‌ها مشکلاتی ایجاد کرد.

او با بیان اینکه در گردنه صائین و محور‌های خلخال-اسالم و اردبیل-خلخال کولاک شدید و مقطعی برف حاکم است؛ افزود: تردد از گردنه خلخال-اسالم فقط با رنجیر چرخ امکان پذیر است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از امداد رسانی ماموران پلیس راه به ۴۶۲ مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک جاده‌ها و گردنه‌های برف گیر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و از رانندگان خواست همکاری لازم را با ماموران پلیس راه داشته و ضمن پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت، از ترمز‌های ناگهانی خودداری و فاصله طولی خودروی خود با وسیله نقلیه جلو را حفظ کنند.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند، بیان کرد: در صورت ضرورت سفر، رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی علی الخصوص زنجیرچرخ به همراه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی و تامین آرامش سفر تلقی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.