شهردار کازرون از آغاز عملیات ساخت پیست دوچرخه‌سواری و نیز بهسازی و محوطه‌سازی پارک مردانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار کازرون در بازدید از پارک مردانی این شهرستان ضمن تاکید بر اتمام پیست اسکیت و بهره برداری از آن تا پایان امسال، گفت: این پیست با هدف ایجاد نشاط و روحیه ورزشی و در راستای افزایش سرانه ورزشی شهروندان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

محمدامین مهرورز افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان را یکی از اولویت‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر برشمرد و اظهار کرد: در همین خصوص شهرداری کازرون با حمایت شورای شهر، احداث پیست دوچرخه سواری و عملیات بهسازی و محوطه سازی پارک مردانی و فرهنگسرای مردانی را در دستور کار خود قرار داد که هم اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

به گفته او، با اضافه شدن پیست‌های اسکیت و دوچرخه‌سواری به پارک مردانی، شهروندان می‌توانند از امکانات تفریحی متنوع تری در این پارک بهره‌مند شوند.

او بیان کرد: شهردار‌ی کازرون چندین پروژه مهم دیگر را نیز در راستای افزایش سرانه فضای سبز در دست اجرا دارد که از جمله آن می‌توان به احداث پارک تپه بعثت، تکمیل پارک طالقانی، تکمیل پارک خانواده و تکمیل و تجهیز تعدادی از پارک‌های محله‌ای و حاشیه‌ای اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار