مدیر امور هماهنگی انتقال و بهینه‌سازی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات دمونتاژ ترانس ۳۰ MVA پست امن ایرانشهر به‌منظور تعویض با ترانس MVA ۴۰ با ظرفیتی بالاتر انجام شد.

حامد اسلامی مدیر امور هماهنگی انتقال و بهینه‌سازی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت:به منظور بهینه‌سازی و بالابردن پایداری شبکه برق ایرانشهر و منطقه دامن عملیات دمونتاژ ترانس MVA۳۰ به اتمام رسید و در راستای افزایش ظرفیت این پست یک دستگاه ترانس MVA۴۰ در روزهای آتی در این ایستگاه نصب خواهد شد.

او افزود: همزمان با دمونتاژ ترانس پست دامن جابه جایی و انتقال ترانسMVA۴۰ از انبار شرکت در شهر زاهدان به ایرانشهر در حال انجام است.

مدیر امور هماهنگی انتقال و بهینه‌سازی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: مطابق برنامه امور بهینه‌سازی این شرکت تا پایان سالجاری برای توسعه این پست چهار فیدر جدید نیز نسبت به شرایط اولیه افزوده خواهد شد.

او  ادامه داد: هزینه اجرای عملیات دمونتاژ و نصب ترانس جدید حدود پنج میلیارد تومان برآورد شده است.

ترانس گرانترین تجهیز در ایستگاه‌های برق است که وظیفه تغییر سطح ولتاژ را در ایستگاه به‌ عهده دارد.

دهستان دامن در شمال‌شرق ایرانشهر واقع شده و اغلب روستاها در امتداد و طرفین رودخانه دامن در محدوده‌ای بطول تقریبی ۱۵ کیلومتر با پراکندگی جغرافیایی شمالی- جنوبی امتداد یافته‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار