مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: پهنای باند شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان سوسنگرد از ۳ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت افزایش یافت.

رحیم فلاح زاده مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مصرف روز افزون مردم از اینترنت تلفن همراه و لزوم ارائه خدمات بهینه به مشترکان، با تلاش و همکاری کارشناسان حوزه سیار و شبکه منطقه، عملیات افزایش پهنای باند به منظور بهبود کیفیت ارتباطات و افزایش سرعت انتقال و تبادلات دیتای شبکه ارتباطی همراه اول در سوسنگرد و توابع انجام شد.

او افزود: این عملیات با کابل کشی فیبر نوری، تأمین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم شدن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول و همچنین با برگردان پهنای باند ۳ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت، پهنای باند شبکه تلفن همراه این شهرستان بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافت.

رحیم فلاح زاده اظهار داشت: با افزایش بیش از دو برابری پهنای باند، ضمن پایدارتر شدن شبکه ارتباطی، مشترکان همراه اول در شهرستان سوسنگرد جهت استفاده بهینه از خدمات اینترنت تلفن همراه بر بستر گوشی‌های هوشمند با سرعت بالاتر بهره‌مند شدند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.