سهامداران سهام عدالت استانی در سامانه سجام و احراز هویت ثبت نام کنند

سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهام و شرکت در مجمع این شرکت باید در سامانه سجام و احراز هویت ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد بهمن سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشا با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت ۲ روش را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند، گفت : افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند مدیریت سهام خود را که شامل شرکت‌های بورسی و غیربورسی است به عهده بگیرند و نسبت به فروش هرکدام از سهام بورسی خود به دلخواه تا ۶۰ درصد کل سهام اقدام نمایند.

او گفت : اما افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند برای دریافت سود سهام و یا فروش سهام خود باید با مراجعه به سامانه سجام (SEJAM.ir) در این سامانه ثبت نام نمایند.

او افزود: افرادی که تمایل به فروش سهام عدالت استانی خود دارند باید فرآیند احراز هویت و دریافت کُد بورسی و تغییر ناظر را نیز طی نمایند.

سرپرست تالار بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: با توجه به برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی در آینده‌ای نزدیک از مردم استان خواهشمندیم برای شرکت در مجمع و انتخابات هیات مدیره نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام نمایند.

بهمن ادامه داد: با توجه به اینکه ترکیب سهام شرکت سهام عدالت استانی از سهم‌های شاخص‌ساز است و ارزش ذاتی بالایی دارد به همین منظور از مردم استان درخواست داریم نسبت به فروش سهام خود عجله نکنند.

 او گفت: ارزش روز هر سهم استانی ۱۲۰ تومان است.

۶۰۰ هزار نفر در استان کُد بورسی دارند

براساس اعلام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، اکنون ۶۰۰ هزار نفر در استان کُد بورسی دارند که ۷۰ هزار نفر آن‌ها سهام عدالت به روش غیرمستقیم انتخاب کرده‌اند.

امیرحمزه حیدریان تعداد سهامداران عدالت در استان کرمانشاه را که روش مستقیم برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند ۷۶۰ هزار نفر اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عیس شهبازی
۰۰:۳۶ ۱۴ دی ۱۳۹۹
با سلام ایا اینجانب سهامم را غیر مستقیم انتخاب کردم وسی درصدش را هم فروختم منم باید به احراز حویت ثبت نام کنم یا خیر لطفا را هنمایمان بکنید