مرجع تقلید شیعیان؛

سودهای بالای بانک ها مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است/ تقدیر آیت الله علوی گرگانی از عملکرد ریاست قوه قضائیه

آیت الله علوی گرگانی گفت:موضوع رباخواری و نزول در کشور و درصد‌های بالای وام‌ها کمر مردم را شکسته است،از رییس قوه قضاییه می‌خواهیم برای رفع این مشکل ورود پیدا کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس کل دادگستری و دادستان استان گفت: که در دوره ریاست حجت اسلام و المسلمین رئیسی، موضوع مهریه بهتر شده است.

آیت الله علوی گرگانی افزود: موضوع رباخواری و نزول در کشور و درصد‌های بالای وام‌ها کمر مردم را شکسته است مردم به ما نامه‌هایی می‌زنند و درخواست کمک دارند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: گرفتن جریمه دیرکرد بانک‌ها باید رفع شود، چون سبب مشکل‌های زیادی برای مردم شده است برخی از مردم در پرداخت دیرکرد وام با مشکل‌هایی مواجه هستند که باید به آن‌ها فرصت داده شود.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای از سوره مائده تصریح کرد: خداوند می‌فرمایید اگر به دستور‌های ما گوش دهید ما شما را کمک کرده و اجر و پاداش عظیمی می‌دهیم.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: از رئیس قوه قضاییه که با حضور خود در مسند ریاست قوه قضاییه خدمات خوبی ارائه داده است تشکر می‌کنم و آرزوی من توفیق ایشان است.

در ابتدای این دیدار نیز دادستان قم یادآورشد: با توجه به اقدام‌هایی که انجام شد هیچ زندانی به دلیل مشکل پرداخت مهریه در زندان‌های قم نداریم، همچنین سعی شده تعداد زندانیان جرائم مالی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار