رئیس بنیاد مستضعفان گفت: برای تامین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در نقاط مختلف خوزستان آمادگی داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تامین زمین طرح ملی مسکن در خوزستان با کمک بنیاد مستضعفانسیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان زمین‌هایی در خوزستان دارد که چنانچه واجد شرایط باشند و بتوان آن‌ها را در محدوده شهری قرار داد بنیاد آمادگی دارد این زمین‌ها در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار دهد.

او با بیان اینکه بنیاد مستضعفان با همراهی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و استاندار خوزستان آمادگی دارد، افزود: زمین‌های خود با قابلیت مسکونی را در مناطق مختلف استان پس از دریافت مجوز و حل و فصل مساله تراکم در خدمت طرح اقدام ملی مسکن قرار دهد تا بنیاد به نوبه خود سهمی در این طرح ملی و تامین مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن داشته باشد.

فتاح بیان داشت: نشستی با حضور مسئولان استانی برگزار و مقرر شد پس از جمع بندی نهایی و هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم در استان، نتیجه آن را جهت تصمیم نهایی به تهران اعلام کنند و بنیاد مستضعفان بسته معیشتی ۴ میلیون ریالی برای خانوار‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر‌های خرمشهر، آبادان، ماهشهر و شهر بندر امام  در دی ماه امسال پرداخت می‌کند.

رئیس بنیاد مستضعفان  ادامه داد: مشارکت و کمک بنیاد مستضعفان برای تکمیل خانه‌های نیمه تمام خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیشتی در این شهر‌ها انجام می شود و  توزیع اعتبار ۳۰۰ میلیاردی ریال بنیاد مستضعفان برای کمک به ساکنان آسیب دیده از آبگرفتگی اخیر در شهر بندر امام، ماهشهر و شهرک چمران شروع خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: بنیاد مستضعفان برای کمک و توسعه زیرساخت‌ها در بندر ماهشهر و شهر بندر امام خمینی تصمیم‌هایی با حضور مسوولان منطقه خواهد گرفت.

او  از فاز دوم ساختمان بیمارستان ۲۴۲تختخوابی آیت الله طالقانی بازدید کرد که با کمک بنیاد مستضعفان با پیشرفت ۹۱درصدی در حال ساخت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.