جانشین فرمانده انتظامی زنجان از اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان زنجان و همچنین دستگیری ۲۵ نفر از اراذل و اوباش و کشف انواع سلاح سرد خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای اجرای تامین نظم و امنیت جامعه و مطالبه به حق شهروندان، پلیس با هرگونه ناهنجاری که بخواهد امنیت و آرامش مردم را تهدید کند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه امنیت از ملزومات زندگی در هر جامعه‌ای است، افزود: پلیس زنجان در طول ۴۸ ساعت گذشته طرح مبارزه اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده و موفق به کشف بیش از ۲۵ قبضه انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و ... و همچنین دستگیری ۲۵ نفر از اراذل و اوباش در نقاط آلوده و جرم‌خیز سطح استان زنجان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف بیش از ۶ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی زنجان بیش از ۱۵ سارق نیز در سطح استان زنجان دستگیر شدند.

سرهنگ خانی پور تصریح کرد: این سارقان در تحقیقات پلیسی با روبه رو شدن با ادله جرم و مستندات پلیسی به بیش از ۴۵ فقره انواع سرقت معترف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تولید امنیت نیاز به مشارکت مستمر مردمی دارد، گفت: می‌طلبد هم استانی‌های زنجانی، پلیس را در اجرای ماموریت‌ها همراهی کنند و با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات درخصوص افراد مشکوک و هنجارشکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در تامین امنیت جامعه شریک شوند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.